استانها > زنجان

بیش هزار کوله بین دانش آموزان نیازمند بهزیستی توزیع شد



بیش هزار کوله بین دانش آموزان نیازمند بهزیستی توزیع شد

ارتباط فردا:به گزارش خبرگزاری مهر، رضا نوروزی گفت: خیرین و نیکوکاران می توانند با مراجعه به همه ادارات بهزیستی تا ۱۵ مهر کمک های خود را جهت یاری دانش آموزان و شرکت در پویش همه حاضر اهدا کنند.

معاون مشارکت‌های مردم ی بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: میزان مشارکت‌های مردمی بهزیستی «نقدی، غیر نقدی و خدماتی» در سال ۱۴۰۰، ۱۱۵ میلیارد ریال ثبت شد که این رقم تا پایان سال گذشته به ۱۴۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال رسید.

نوروزی، به اجرای پویش‌هی مختلف این اداره کل اشاره کرد و گفت: پویش ماه مبارک رمضان از جمله این اقدامات است که میزان کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی طی سال ۱۴۰۰، ۲۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بود که این میزان در سال جاری به رقم ۲۲ میلیارد ریال رسید.

وی با بیان اینکه همچنین میزان کمک‌های زکات فطره از ۵۹۰ میلیون تومان به میزان هشت میلیارد ریال در سال گذشته رسید، ادامه داد: با کمک خیرین یک‌هزار و ۱۵۲ کوله پشتی و پک لوازم التحریر به ارزش ۱۱ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

معاون مشارکت‌های مردم ی بهزیستی استان زنجان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های بهزیستی اجرای طرح شکرانه سلامت با همکاری کارمندان ارگان‌های دولتی است که آنگونه که باید و شاید مطلوب نبوده و نیاز به همکاری بیشتری است.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا