بین الملل > افغانستان

بیانیه حزب رفاه ملی افغانستان در محکومیت حمله اسرائیل به ایران



بیانیه حزب رفاه ملی افغانستان در محکومیت حمله اسرائیل به ایران

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حزب رفاه ملی افغانستان با صدور بیانیه‌ای حمله اسرائیل به ایران را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حزب رفاه ملی افغانستان حمله و اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی اسرائیل به چند مرکز نظامی ایران را به شدت محکوم می‌نماید و آن را نقض آشکار حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران و نقض حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل متحد می‌داند، رژیم صهیونیستی اسرائیل امنیت صلح و ثبات دنیا را نشانه گرفته است. صهیونیست‌ها با حمایت بی‌شرمانه آمریکا و غرب مرتکب جنایات بی‌شمار و نسل‌کشی در غزه و لبنان و دیگر نقاط جهان است.

حزب رفاه ملی افغانستان باورمند است رژیم صهیونیستی اسرائیل و هم‌پیمانان غربی آن جز شرارت و جنگ برای بشر ارمغانی نیاورده است اسرائیل بیش از ده هزار کودک بی‌گناه و مظلوم را در غزه قربانی نموده و پنجاه هزار انسان بی‌گناه و غیرنظامی را به شهادت رسانده است، حقوق بشر کذایی غرب کجاست؟ سکوت مرگبار غرب نسبت به کشتار و جنایات اسرائیل در غزه و لبنان مایه شرم‌سازی برای کشورهای غربی است، غرب که دم از حقوق بشر ازادی بیان و دمکراسی می‌زند و هم‌پیمانی آن با رژیم کودک‌کش اسرائیل مایه شرم و ننگ ابدی آنهاست.

حزب رفاه ملی افغانستان از سازمان ملل متحد می‌خواهد جلو کشتار بی‌رویه و غیرانسانی اسرائیل را گرفته و زمینه برقراری آتش‌بس فوری در غزه و لبنان را فراهم سازد و بدون شک اسرائیل عامل بی‌ثباتی و تهدید علیه تمام کشورها است. هدف اسرائیل ایجاد ناامنی و گسترش بی‌ثباتی در منطقه و جهان است.

حزب رفاه ملی افغانستان

شنبه ۵ عقرب ۱۴۰۳

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

لینک حبر

دکمه بازگشت به بالا