دسته‌بندی نشده

امروز آغاز نصرالله است، موج مقاومت ادامه دارد/ مبارزه با اسرائیل و استکبار، مبارزه‌ای همه‌جانبه است +فیلم


امروز آغاز نصرالله است، موج مقاومت ادامه دارد/ مبارزه با اسرائیل و استکبار، مبارزه‌ای همه‌جانبه است +فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در تجمع دانشجویی ۱۰ هزار نفری که در حمایت از جوانان و رزمندگان محور مقاومت برگزار شد گفت: مسأله غزه، فلسطین و لبنان تنها محدود به نبرد نظامی نیست؛ بلکه سایر حوزه‌ها نیز به همان اندازه، و حتی بیشتر، اهمیت دارند.

وی ادامه داد: مردم باید بدانند چه اتفاقی در حال رخ دادن است و چه مسیری طی می‌شود. مبارزه با اسرائیل و استکبار جهانی، مبارزه‌ای همه‌جانبه است. همان‌طور که رزمندگان ما در میدان مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی می‌ایستند و از مرز‌های جغرافیایی و اعتقادی محافظت می‌کنند، جوانان و دانشجویان نیز در دانشگاه‌ها باید به تبیین این موضوع بپردازند.

قاسمی گفت: دفاع مقدس فقط نبرد نظامی نبود، بلکه رزمندگان در عرصه‌های مختلف مانند تبلیغات، اقتصاد، سیاست و هنر نقش داشتند. امروز هم ما باید به دنبال نقش و مسئولیت خودمان در این مبارزه باشیم و این منطق باید جهانی شود.

وی افزود: منطق مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا نیز منتقل شده و دانشجویان و اساتید آنجا به مبارزه علیه استکبار برخاسته‌اند، هرچند با سرکوب و برخورد‌های شدید مواجه شده‌اند.

 

قاسمی در ادامه گفت: امروز آغاز نصرالله است؛ رزمندگان دلیر سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح با شجاعت از مرز‌های جغرافیایی و اعتقادی انقلاب اسلامی صیانت کردند. هر جوان دانشگاهی، فارغ از سلیقه سیاسی، به ملت و انقلاب اسلامی تعلق دارد و همه ما با هم در مقابل ظلم ایستاده‌ایم.

وی گفت: باید از مسئولانی که بدون هیاهو و تبلیغات، با قلبی تپنده برای ملت کار می‌کنند، قدردان باشیم. موج مقاومت ادامه دارد؛ همان‌طور که دانشجویان سال‌ها قبل از دیوار سفارت بالا رفتند و ظالمان را بیرون کردند، امروز نیز فریاد مرگ بر آمریکا سر خواهیم داد.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

لینک حبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا