دسته‌بندی نشده

اعلام برنامه روز اول رقابت‌های نمایندگان ایران در المپیک دانش‌‌آموزی بحرین






با انجام قرعه‌کشی بخشی از رشته‌های ورزشی رقابت‌های ژیمنازیاد دانش‌آموزی بحرین، حریفان نمایندگان دانش آموزی کشورمان در روز اول این رقابت‌ها مشخص شد.

طبق برنامه فدراسیون جهانی، دانش‌آموزان هندبالیست دختر ایران اولین دیدار دور گروهی خود را در ساعت 10 صبح جمعه برابر تیم‌ملی دانش‌آموزی رومانی در سالن الحسام منامه برگزار خواهد کرد.

در رشته جودو که از ساعت 10 صبح جمعه آغاز می‌شود، در سه وزن نمایندگان دانش‌آموزی ایران بر روی تاتامی خواهند رفت. در سالن فیفا منامه، در وزن منفی50 امیرحسین چگینی برابر جودوکار هندی قرار خواهد گرفت، در وزن منفی60 حسین جعفری مقابل حریفی از عربستان قرار می‌گیرد و در وزن منفی66 علی محمد قربانی مقابل حریف آذربایجانی خود به میدان خواهد رفت.

در رشته پدل پسران زوج نیما طهماسبی و صدرا عاطفی در بازی اول خود در اولین بازی خود در سالن بحرین مال راس ساعت9 صبح جمعه برابر نمایندگان شیلی به میدان می‌روند، در ساعت13 همین روز دومین دیدار خود را برابر بحرین میزبان برگزار می‌کنند و بازی آخر روز اول خود را نیز در ساعت 15 جمعه برابر دانش‌آموزان تیم‌ملی امارات برگزار خواهند کرد.

نمایندگان دانش‌آموزی ایران در رشته تنیس خاکی، ماندگار فرزامی و یاسمن یزدانی در بخش دوبل در ساعت 15:30 جمعه در زمین فدراسیون تنیس بحرین به مصاف حریف انگلیسی خود خواهند رفت ضمن اینکه هر دو در بخش انفرادی با قرعه استراحت در روز اول مواجه شده‌اند و از فردا شنبه بازی های انفرادی خود را برگزار خواهند کرد.

اما در شطرنج نمایندگان دختر و پسر ایران بنا به رنکینگ اعلامی فدراسیون جهانی به مصاف حریفان خود خواهند رفت که این رقابت‌ها نیز از ساعت 13 روز جمعه در سالن دانشگاه بحرین آغاز خواهد شد.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

لینک حبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا