ورزش > سایر ورزشها

اسبقیان: جدایی روئینگ بهترین تصمیم برای قایقرانی است



اسبقیان: جدایی روئینگ بهترین تصمیم برای قایقرانی است

ارتباط فردا:به گزارش خبرنگر مهر، محمد شروین اسبقیان معاون وزارت ورزش و جوانان امروز شنبه هفتم مهرماه در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: اظهار تأسف خود را از اتفاق معدن طبس و درگذشت عزیزانمان را اعلام می کنم‌. مجمع را زمانی برگزار می کنیم که مسلمانان مظلوم غزه و لبنان زیر حملات صهیونیست ها هر روز به شهادت می رسند. نتانیاهو و باند جنایتکارش سرنوشتی جز سرنوشت صدام نخواهد داشت و روزی مسلمانان می بینند که به جوخه آتش سپرده خواهد شد.

وی افزود: خوشحالم که دوستان سال ۹۱ خودم را که به عنوان خدمت‌گزار این مجموعه بودم را از نزدیک دیدم. برای دوستانی هم که رای اعضای مجمع را به عنوان نایب رئیس و خزانه دار کسب کردند آرزوی موفقیت می کنم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش عنوان داشت: در بحث حسابرسی مواردی از سال ۱۴۰۱ وجود داشت که اصلاح شد چند نکته هم هست که قطعاً محمدیان، به عنوان خزانه‌دار آنها را حل خواهد کرد. دنیا مالی می گوید با همه دوستان رفاقت دارم ولی در کار جدی هستم که این مطلب بسیار ارزشمند است.

وی تصریح کرد: در المپیک لس‌آنجلس اهمیت زیادی دارد که پرچم ما برافراشته شود و سرود ایران نواخته شود برای این امر و همچنین موفقیت در بازی‌های آسیایی ناگویا نیاز به برنامه داریم.

اسبقیان افزود: وقتی آمدیم ۱۸ فدراسیون با سرپرست اداره می شد. مرحوم رئیسی گفتند این بسیار زیاد است و ما برنامه ریزی کردیم وانتخابات ۱۶ فدراسیون برگزار شد و دو فدراسیون دیگر را صبر کردیم شاید دنیامالی ملاحظاتی داشته باشد.

وی در خصوص بودجه قایقرانی در سال ۱۴۰۲ گفت: اعتبارات قایقرانی سال گذشته ۲۲ میلیارد تومان و ۱۹ میلیارد تومان برای تجهیزات دادیم. ۱۴ میلیارد هم اعتبار مجلس بود و در مجموع ۵۵ میلیارد تومان اعتبار کلی قایقرانی بوده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در خصوص جدایی روئینگ از فدراسیون قایقرانی و مستقل شدن آن هم گفت: بدون تعارف می‌گویم دنیا مالی از مدیران کار بلد و موفق در حوزه‌های مختلف بوده است. او مدیر ورزشی بوده است و در قایقرانی نیز از مدیران موفق بود.

وی ادامه داد: وی متوجه قایقرانی است و این تصمیم برای قایقرانی یک فرصت و ظرفیت است. دنیامالی قایقرانی را مانند یک فرزند بزرگ کرده است و زحمات زیادی برای این رشته کشیده و اطلاعات کامل از این رشته دارد. وی در قایقرانی صاحب‌نظر و دارای کرسی جهانی است‌. بر اساس قانون ۱۱ دستورالعمل وظایف وزارت ورزش می تواند یک فدراسیون را منحل یا تاسیس کند. مطمئن باشید این بهترین تصمیم است چون روئینگ در دنیا یک فدراسیون مجزا است.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا