استان ها > سیستان و بلوچستان

ارجاع پرونده تخلف مالکان ۹۴۵ دستگاه خودرو به مراجع قضایی



ارجاع پرونده تخلف مالکان ۹۴۵ دستگاه خودرو به مراجع قضایی

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر شرکت نفت منطقه زاهدان گفت: پرونده تخلف مالکان ۹۴۵ دستگاه کامیون، اتوبوس و مینی بوس ناوگان حمل و نقل بار و مسافر که در زمینه استفاده از بارنامه های صوری فعالیت داشتند به مراجع قضایی ارجاع شده است.

قربانعلی مردانی شامگاه دوشنبه در جلسه صیانت از فرآورده های نفتی و جلوگیری از قاچاق سوخت ضمن تقدیر از برگزاری این مبحث آموزشی، تعامل و همکاری متقابل دستگاه های مرتبط با سوخت و فرآورده های نفتی و وحدت رویه در اجرای مصوبات و دستورالعمل‌های ابلاغ شده را بهترین شیوه جهت صیانت از فرآورده‌های نفتی و جلوگیری از قاچاق سوخت عنوان کرد.

وی افزود: با اقدامات انجام شده و مشارکت دستگاههای ذیربط، خوشبختانه مغایرت موجود در تعیین سهمیه بین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان و سازمان‌های متولی بسیار کم شده و در سال ۱۴۰۲ این مغایرت به ۲ درصد رسیده، در حالی که این مغایرت در سال های گذشته بسیار بیشتر بوده و به عنوان نمونه، این مغایرت در سال۱۴۰۱ بیش از ۱۲ درصد بوده که این رویداد، اتفاق خوبی را در زمینه صرفه جویی سوخت در استان رقم زده است.

وی تأکید کرد: قاچاق سوخت به عنوان یک معضل بزرگ در استان وجود دارد و بخش عظیمی از فعالیت های این شرکت را به خود معطوف داشته است.

مردانی گفت: اقدامات خوبی در زمینه صیانت از فرآورده های نفتی در منطقه زاهدان انجام شده و درحال انجام است که از آن جمله می توان اشاره کرد به برگزاری جلسات متعدد و منظم کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت، به نتیجه رسیدن مصوبات انجام شده، کاهش اختلاف در تعیین سهمیه با سازمان های متولی، ایجاد هماهنگی بین سامانه های کنترلی شرکت با سامانه‌های سازمان‌های متولی و راه اندازی تیم های کنترل و نظارت بر توزیع فرآورده‌های نفتی.

مدیر منطقه زاهدان، تشکیل پرونده تخلف و معرفی به مراجع قضایی مالکان ۹۴۵ دستگاه کامیون، اتوبوس و مینی بوس ناوگان حمل و نقل بار و مسافر که در زمینه استفاده از بارنامه های صوری فعالیت داشتند و همچنین تخلف ۴۵۰ تاکسی و وانت فاقد فعالیت که مبادرت به قاچاق سوخت می کردند، را بخشی از فعالیت های انجام شده از سوی این منطقه در راستای مقابله با قاچاق سوخت برشمرد.

انتهای پیام

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

لینک حبر

دکمه بازگشت به بالا