استانها > گیلان

آمادگی پلیس گیلان برای اجرای طرح ترافیکی مدارس در سال تحصیلی جدید



آمادگی پلیس گیلان برای اجرای طرح ترافیکی مدارس در سال تحصیلی جدید

ارتباط فردا:به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فتح الله نصیریان ضمن تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید به خانواده‌ها و دانش آموزان عزیز، در تشریح این خبر اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی با تمام توان تجهیزاتی و انسانی آماده اجرای طرح ترافیکی مدارس است.

این مقام انتظامی افزود: هدف اصلی پلیس راهنمایی و رانندگی، تسهیل در عبور و مرور و ایمنی تردد دانش‌آموزان است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان به نقش خانواده‌ها در روزهای ابتدایی بازگشایی مدارس و تا زمان ساماندهی سرویس مدارس اشاره و اذعان داشت: والدین گرامی زمان حرکت خود را مدیریت و کمی زودتر به سمت مقصد خود حرکت کنند و بعد از پیاده شدن فرزندانشان نیز از تجمع در جلوی مدرسه خودداری کنند.

سرهنگ فتح الله نصیریان با بیان اینکه آشنا کردن دانش‌آموزان با علائم راهنمایی و رانندگی و اصول اولیه ایمنی عبور و مرور با همکاری و مشارکت مدیران مدارس از دیگر اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود از خانواده‌ها خواست، بدون هماهنگی با مسئولین مدرسه از رانندگان سرویس مدارس که فاقد مجوز در امر جابجایی دانش‌آموزان هستند، استفاده نکنند.

این مقام انتظامی در پایان از سازمان‌ها و ارگان‌های دخیل در امر ترافیک نیز خواست تا در این مأموریت مهم مشارکت و پلیس را در رسیدن به هدف ایمنی تردد فرزندان عزیزمان و همچنین سهولت در رسیدن به مقصد در معابر یاری رسانند.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا