استانها > قزوین

آغاز طرح «سلام همسایه» در محلات استان قزوین



آغاز طرح «سلام همسایه» در محلات استان قزوین

حجت الاسلام یوسف پورآرین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از صبح امروز چهارشنبه طرح استانی «سلام همسایه» با محوریت بانوان در برخی محلات در استان قزوین آغاز شد.

وی افزود: این طرح با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در برخی محلات استان قزوین برگزار خواهد شد و سعی شده با برگزاری کارگاه‌های متنوعی افراد در محلات با آسیب‌های اجتماعی و نحوه مقابله با آن در اطراف خود آشنا شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین عنوان کرد: مهارت فرزندآوری، پیشگیری از اعتیاد، همسرداری، آموزش عقاید دینی، پیشگیری از آسیب‌های اخلاقی زوجین، مداخله در بحران و پیشگیری از طلاق از کارگاه‌هایی است که در این محلات برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در فاز نخست این طرح در ۶ محله قزوین برگزار خواهد شد، ادامه داد: این کارگاه‌ها در محله چوبیندر، خیابان مولوی در قزوین، دو محله در شهرک مهرگان، اقبالیه و آبیک برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام پورآرین تاکید کرد: همچنین علاوه بر این کارگاه‌ها، کارگاه‌هایی نیز با موضوع مشاوره پزشکی جمعیت و فرزندآوری، مشاوره دینی خانواده و عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: بدون شک شاهد استمرار این طرح و آموزش‌ها در محله‌های مختلف استان قزوین خواهیم بود تا افراد بیشتری از آن بهره مند شوند.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا