استانها > مازندران

آثار ۳۶۵ شهید سوادکوه جمع آوری شده است



آثار ۳۶۵ شهید سوادکوه جمع آوری شده است

ارتباط فردا:به گزارش خبرنگر مهر، سرهنگ جواد پیوند در یادواره شهدا ۳۶۵ شهید شهرستان سوادکوه این مراسم را در راستای دومین کنگره ۱۴ هزار و پانصد شهید استان مازندران عنوان کرد و از دیگر اقدامات در این رابطه در طی یک سال گذشته به جمع آوری آثار شهدا اشاره کرد و گفت: به همت پایگاه‌های بسیج، این آثار کوچه به کوچه و خانه به خانه جمع آوری شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه از افزایش آمار شهدای شهرستان از ۲۲۳ شهید به ۳۶۵ شهید خبر داد و تحقق این مهم را با استفاده از ظرفیت خانواده‌های شهدا، بنیاد شهید و دیگر عوامل عنوان کرد و گفت: تمامی شهدا منتسب به شهرستان سوادکوه، حتی آنهایی که در شهرستان تدفین نشده بودند، احصا شدند و اکنون تعداد شهدا شهرستان به ۳۶۵ شهید رسیده است.

وی از دیگر اقدامات انجام شده را جمع آوری عکس‌های شهدای شهرستان سوادکوه و بروزرسانی آنها با کمک هوش مصنوعی برشمرد و گفت: از این عکس‌ها، تابلو فرش بافته شده که تقدیم خانواده‌هایشان می‌شود.

سرهنگ پیوند به آماده سازی و نصب آلمان شهدای شهرستان در سه شهر این شهرستان اشاره کرد و افزود: همچنین در تابلو نامگذاری کوچه‌ها با نام شهدا، تصویر آنها نیز با همکاری دهیاری‌ها و شوراها در حال انجام است و تا عید کل تصاویر نصب می‌شود.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا