استانها > لرستان

میزان اشغال تخت‌های بیمارستان ​​​​​​​روانپزشکی ۸۳ تا ۱۰۰ درصد است



میزان اشغال تخت‌های بیمارستان ​​​​​​​روانپزشکی ۸۳ تا ۱۰۰ درصد است

ارتباط فردا:به گزارش خبرنگر مهر، فرهاد مؤمنی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که بیمارستان روانپزشکی خرم آباد دارای سه بخش آقایان و یک بخش خانم‌ها است؛ افزود: میزان اشغال تخت‌ها ۸۳ درصد است که در برخی از فصول میزان اشغال تخت‌ها به ۱۰۰ درصد افزایش می‌یابد.

مدیر بیمارستان روانپزشکی خرم آباد گفت: این مرکز در سال ۱۳۹۷ با ظرفیت ۱۰۰ تخت در راستای ارائه خدمات مطلوب بیماران راه‌اندازی شده است و در حال حاضر ۱۳۰ تخت فعال دارد.

مؤمنی کار درمانی، خانواده درمانی، گروه درمانی، ارائه مشاوره‌های روانشناختی و گروه درمانی را از جمله خدمات عنوان کرد که در این مرکز به بیماران ارائه می‌شود.

ایشان با بیان این مطلب که این مرکز دارای درمانگاه صدیق در مرکز استان و کلینیک سرپایی ترک است، خاطر نشان کرد: ۲۸۰ نیرو در این بیمارستان مشغول کار هستند که از این تعداد ۷۰ درصد در بخش درمان و ۳۰ درصد در بخش اداری خدمت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه رضایتمندی ارباب رجوع سرلوحه کار ماست، تصریح کرد: مراجعه کنندگان خارج از استان نیز از خدمات مطلوب این مرکز بهره‌مند می‌شوند.

مدیر بیمارستان روانپزشکی خرم آباد ادامه داد: این بیمارستان علاوه بر ارائه خدمات درمانی، یک مرکز آموزشی است که محل تحصیل دانشجویان پزشکی و پرستاری است.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا