استانها > اصفهان

برونسپاری فعالیت‌های اوقاف اصفهان مورد توجه باشد


ارتباط فردا:به گزارش خبرنگر مهر حجت الاسلام محمد حسین بلک در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره شهرستان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و به ویژه شهدای امنیت سردار شهید عباس نیلفروشان اظهار کرد: شهادت این شهید بزرگوار عزت و افتخاری جهانی شد استان اصفهان از این ستاره‌های درخشان زیاد داشته و دارد اما شهید نیلفروشان خورشیدی شد که همه دنیا آن را می‌بینند آن هم در یک معرکه و مصافی که واضح‌ترین و بارزترین مصداق حمایت از مظلومان و جهاد در راه خدا بود.

وی افزود: انشاالله خداوند بالاترین رحمت و درود خود را به ارواح طیبه این شهدا نثار کند که در هر صورت راه را به خوبی دیدند، شناختند و سعادت و صلاحیت این مسیر را پیدا کردند.

برونسپاری فعالیت‌های اوقاف اصفهان مورد توجه باشد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه ما در مقابل شهدا و انسان‌های بزرگ مه همه خوبی‌ها را داشتند و اهل تقوا و جهاد بودند، قطره‌ای بیش نیستیم، ادامه داد: شهادت در اسلام همه اطرافیان را به همه جهان اسلام را بهره‌مند می‌کند و امیدواریم آخرین آثار وجودی شهدا پیروزی اهدافشان باشد.

وی با بیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان از مهم‌ترین عملکردها و حجم اقدامات و وظایف را در استان دارد که در برخی از مواقع بین ۵۰ تا ۶۰ درصد کارها را شامل می‌شود، گفت: بخش زیادی از رقبات موقوفات و درآمد استان نیز در این شهرستان است.

حجت الاسلام بلک با بیان اینکه از این رو اداره شهرستان اصفهان از اهمیت زیادی برخوردار است، ادامه داد: البته که دیگر ادارات نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند اما به لحاظ جمعیت و محیط جغرافیایی شهرستان اصفهان خاص است.

برونسپاری فعالیت‌های اوقاف اصفهان مورد توجه باشد

وی با بیان اینکه ادغام اداره شماره ۱ و ۲ شهرستان اصفهان از مهم‌ترین اقداماتی بود که انجام دادیم، اضافه کرد: این در راستای عدم توانایی در تأمین نیرو انجام شد و تشخیص ما این بود که ممکن است با تحلیل و تقلیل نیرو مواجه شویم و چاره‌ای جز ادغام ۲ اداره نداشتیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه نیاز به سامانه‌های جدید و همچنین برونسپاری می‌تواند در پیشبرد اهداف ما در اداره اوقاف کمک کننده باشد، افزود: بدنه ما باید بدنه کارشناسی باشد تا بعد از حدود ۲۴ الی ۲۵ سال سابقه باید مدیریت انجام دهد نه اینکه کارهای دستی را دنبال کند.

برونسپاری فعالیت‌های اوقاف اصفهان مورد توجه باشد

وی با بیان اینکه در اداره اوقاف استان خراسان رضوی شاهد برونسپاری اقدامات هستیم، گفت: هیچ استانی اجازه افزایش یک نفر نیروی انسانی را ندارد، از این رو ما باید با برونسپاری امور خود را دنبال کنیم.

گفتنی است در این آئین از زحمات حسین صفری تقدیر و مهرداد حاجی نیلی به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان معرفی شد.

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا