استان ها > فارس

آبگرفتگی شدید در سطح شیراز / کمک‌رسانی به چند خانوار عشایر در سپیدان



آبگرفتگی شدید در سطح شیراز / کمک‌رسانی به چند خانوار عشایر در سپیدان

ایسنا/فارس بارش باران که از دو روز پیش در شیراز آغاز شده است، امروز، ۳ آبان شدت یافت و همین مسئله موجب آبگرفتگی شدید معابر شهری این کلان‌شهر شده است.

از حوالی ظهر امروز آبگرفتگی معابر بر اثر شدت باران لحظه به لحظه بیشتر شد و به طوری که طبق اعلام معاون خدمات شهری شهرداری شیراز کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز مسدود شد.

با توجه به اینکه بارش باران همچنان ادامه دارد، آبگرفتگی وسیع و همچنین ترافیک سنگین و انسداد برخی مسیرها در سطح شهر شیراز رخ داد و تلاش خبرنگار ایسنا تا این لحظه برای برقراری ارتباط و گرفتن پاسخ از معاون خدمات شهرداری تا این لحظه بی‌نتیجه بوده است.

مسئولان شهری در این زمینه به خبرنگار ایسنا پاسخگو نبوده و فقط به مصاحبه با صدا و سیمای مرکز فارس اکتفا کرده‌اند.

اما مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: آبگرفتگی شدید در سطح معابر شیراز رخ داده است.

غلامرضا غلامی تصریح کرد: پل شهیدان شیخی، پل یادگار امام و چهارراه ریشمک دچار آبگرفتگی است و ترافیک شدید وجود دارد و کنار گذرها مسدود شده است.

غلامی ادامه داد: پل شهید اسکندری در ورودی دروازه قرآن نیز مسدود بود که با همکاری دستگاه‌های مختلف این ورودی باز شده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس به مردم توصیه کرد تا صبح فردا از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر شیراز خودداری کنند. 

غلامی همچنین با بیان اینکه راه‌های مواصلاتی استان باز است و مشکلی بر اثر بارش باران در سطح این محورها وجود ندارد، اظهار کرد: چند خانه عشایری در سپیدان با توجه به بارش باران دچار مشکل شده بودند که با رسیدگی امور عشایر مشکل حل شد ضمن اینکه راه‌های روستایی استان هم مشکلی ندارند.

انتهای پیام

این خبر را در ارتباط فردا دنبال کنید.

لینک حبر

دکمه بازگشت به بالا